Wednesday, December 28, 2022

Marcella Rockefeller - Anders als geplant (Deluxe Version) (2022)

 


Genre: Pop
Total Size: 388 mb
Quality: Mp3, 320 kbps

Tracklist :

01. Marcella Rockefeller & Lucy Diakovska & Bangerz - Liebe ist alles
02. Bangerz & Marcella Rockefeller - Ich bin ich (Wir sind wir)
03. Marcella Rockefeller & Ulf Leo Sommer & Peter Plate - Liebes Universum
04. Marcella Rockefeller & Cat Ballou - Blau Grau Grüne Augen
05. Ross Antony & Faso & Marcella Rockefeller - Heller (High Heels)
06. Marcella Rockefeller & Lucy Diakovska - Liebe ist alles (Hollywood Tramp Pride Remix)
07. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Original
08. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Ich hab genauso Angst wie du
09. Marcella Rockefeller & Peter Plate - Sidekick
10. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Mein Leben im Aschenbecher
11. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Anders als geplant
12. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Herz eines Kämpfers
13. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Lass sie reden
14. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Borderline
15. Marcella Rockefeller & Peter Plate - Schüchtern ist mein Glück
16. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Die Liebe kennt mich nicht
17. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Schöner war's mit dir
18. Peter Plate & Marcella Rockefeller - Wolke
19. Der größte Trick
20. Blauer Sonntag
21. Marcella Rockefeller & Peter Plate & Bangerz - Sidekick
22. Faso & Peter Plate & Marcella Rockefeller - Heller (High Heels)
23. Marcella Rockefeller & Quizzo - Borderline (Quizzo Remix)
24. Der größte Trick (U-GO-BOY Remix)
25. Marcella Rockefeller & U-GO-BOY - Heller (U-GO-BOY Midnight Remix)
26. Marcella Rockefeller & U-GO-BOY - Heller (U-GO-BOY Sunset Remix)
27. Anders als geplant (Live in Köln)
28. Mein Leben im Aschenbecher (Live in Köln)
29. Borderline (Live in Köln)
30. Der Größte Trick (Live in Köln)
31. Blauer Sonntag (Live in Köln)
32. Gelbes Monster (Live in Köln)
33. Schüchtern ist mein Glück (Live in Köln)
34. Herz eines Kämpfers (Live in Köln)
35. Liebe kennt mich nicht (Live in Köln)
36. Schlampenfieber (Live in Köln)
37. Sidekick (Live in Köln)
38. Schöner war's mit dir (Live in Köln)
39. Vincent (Live in Köln)
40. Ich hab genauso Angst wie du (Live in Köln)
41. Lass sie reden (Live in Köln)
42. Ich bin Ich (Live in Köln)
43. Original (Live in Köln)
44. Marcella Rockefeller & Faso - Heller (Live in Köln)



No comments:

Post a Comment